مجله آشپزی

دنبال معجزه برای درمان بیماری هستید؟

بیماری، تغذیه

بسیاری از افراد زمانی که با مراحل سخت و مشکلات جدی یک بیماری مواجه می شوند، بیشتر از آن که به دنبال راه کارهای منطقی و عملی برای درمان یا کند کردن سرعت پیشروی باشند، به دنبال معجزه برای حل موضوع می گردند. هر چند قضاوت بدون در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی یک بیمار نادرست باشد، اما باید توجه داشت که یکی از بدترین زمان ها برای تصمیم گیری و اقدام به منظور حل یک مشکل، وقتی است که درون مشکل به سر می برید.
درمان بیماری ها با در نظر گرفتن روش های مختلفی توسط کارشناسان و پزشکان ارائه می شود، اما در این میان، می توان از نگاه کارشناسان تغذیه و صاحب نظران در حوزه درمان با خوراکی ها و مواد و روش های طبیعی نیز مسئله را بررسی کرد.

بیماری تغذیه

گیاهان و مواد غذایی طبیعی به ویژه در کشوری مانند ایران که برداشت انواع محصولات متنوع از جمله خشکبار و گیاهان دارویی، یکی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد آن است، یک نعمت بی نظیر به حساب می آیند. بخش مهمی از روال مواجه شدن با انواع بیماری به وسیله مواد طبیعی را می بایست به عنوان رژیم غذایی پیشگیرانه در نظر گرفت. از این بابت دستور العمل ها و راهکار های فراوانی منتشر و اعلام شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.