شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه

 

تاسیس شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور، به اردیبهشت ماه سال 1374 بر می گردد. بخشی از اصلی ترین اهداف و فعالیت های این شرکت، ایجاد شبکه ای منظم و گسترده برای تامین، توزیع و فروش کالا های اساسی مورد نیاز مردم و خانواده ها بوده است، به صورتی که اکنون 214 فروشگاه شعبه های رفاه محسوب می شوند.

از مزیت های فعالیت این شرکت، دسترسی عموم مردم جامعه در هر قشر و طبقه به مایحتاج روزمره در قالب انواع برند ها است که با از بین رفتن نقش واسطه ها و تنظیم مناسب قیمت ها و تنوع کالاهای ارائه شده، محقق می گردد.

از دیگر ویژگی های مثبت عملکرد شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، همان طور که از نام آن بر می آید، کمک به رفاه عمومی و دسترسی آسان مردم به کالا است. نکته جالب توجه، حق انتخابی است که در اختیار مشتری قرار دارد، به علاوه قیمت نسبتا مناسب که به دنبال حذف واسطه ها و فروش بر مبنای نرخ مصوب، ایجاد شده است.

علاوه بر آن که شبکه توزیع و فروش سالم کالا برای مشتریان و مصرف کنندگان دارای مزیت است، تولید کنندگان نیز می توانند از فواید سالم سازی و نظام مند شدن توزیع و فروش استفاده کنند. چرا که از یک سو با تضمین شرکتی معتبر برای خرید محصولات مواجه است و از طرف دیگر در ارتباط مستقیم تری با مصرف کننده قرار گرفته و با استفاده از بازخوردها، می تواند برای اصلاح و بهبود کیفیت و مشی کار خود اقدام درستی داشته باشد.

با گسترده تر شدن تجهیزات و روش های دیجیتالی و مجازی فروش، رفاه نیز تلاش کرده است تا استفاده از کارت خرید رفاه را در همین راستا ترویج نماید.